-Од 3. јула сваког четвртка шалтери ће радити скраћено радно вријеме, а рад са клијентима биће организован у периоду од 8.15 до 11.45 часова. Након тог времена, наше колеге ће бити посвећене пружању додатне подршке клијентима у коришћењу дигиталних сервиса, као што су електронско и мобилно банкарство, саопштено, саопштено је НЛБ банке уз појашњење да ова промјена омогућава запосленим да се додатно ангажују у едукацији и помоћи клијентима који желе да пређу на једноставније, брже и доступније канале комуникације са банком – било да је ријеч о коришћењу банкомата, апликације Клик или другим дигиталним рјешењима.
Свим осталим радним данима, рад са клијентима ће се одвијати по устаљеном распореду, од 8.15 до 15.45 часова.