У сред највеће кризе
ПРЕД М-ТЕЛОМ РЕДОВИ А ТРОШКОВИ РАСТУ
Плаћање услуга компанији М-тел макар у Пљевљима постало је подухват за који се треба припремити. Десетине људи пред њиховом пословницом у Пљевљима стрпљиво у реду чекају да плате услуге овог кабловског и мобилног оператера. Тако је одавно, па и читаву зиму.
Апсолутно није до људи који раде на шалтерима пошто се сатиру од посла, трудећи се да увијек буду љубазни и на својим радним мјестима.
Невјероватно је да једна овако велика и успјешна компанија није нашла начин да изађе у сусрет својим клијентима.
Али, зато је нашла начин да додатно заради.
Наиме, уз последњи рачун за кабловске услуге из М-тела су упутили обавјештење „поштованим корисницима“ да подижу цијену поновног укључења на кабловску мрежу.
Са 1.5 на 2.5 евра.
За један клик на компјутеру.
Успут, М-тел не толерише више од једног неплаћеног рачуна.
Уз претходно уведени намет за „одржавање мреже“ у износу од 1 еура то је додатних 3.5 евра на услугу, за оне који из било ког разлога нису стигли да на вријеме плате..
Поштено.
У сред можда и највеће кризе која је задесила планету у последњих пола вијека.
Пројекат подржан од стране Министарства спољних послова Републике Србије – Управе за сарадњу с дијаспором и Србима у региону