ДИО МАГИСТРАЛНОГ ПУТА ПЉЕВЉА-ЖАБЉАК ОПАСАН ПО УЧЕСНИКЕ У САОБРАЋАЈУ

0
1076

Од моста на Ћехотини до Термоелектране највише саобраћајних незгода

ДИО МАГИСТРАЛНОГ ПУТА ПЉЕВЉА-ЖАБЉАК ОПАСАН ПО УЧЕСНИКЕ У САОБРАЋАЈУ

Да је дио магистралног пута Пљевља–Ђурђевића Тара-Жабљак изузетно ризичан за учеснике у саобраћају види се и по броју саобраћајних несрећа. На дијелу  поменуте саобраћајнице, у дужини од око три километра који пролази већим дијелом кроз градску зону, налази се више црних тачака на којима се дешавају саобраћајни удеси. У незгодама,  у последњих двадесет година, страдало је око десет лица, а на десетине је повријеђено. Последњи удес се десио прије два  дана, а предпоследњи  прије пет дана. У последњем није било повријеђених, док су у удесу прије пет дана повријеђене двије особе. Према званичним подацима полиције од почетка године на овом правцу се десило пет саобраћајних удеса, а у читавој општини се није десило више од десет.

Несрећа у којој је повријеђено чак 41 лице била је једна од највећих и  десила се прије пар година. У тој несрећи дошло је до судара између аутобуса никшићког превоза „Глушица“ и путничког аутомобила. Аутобус се преврнуо а у удесу је укупно било повријеђено 41 лице. Пљевљаци памте и несреће са смртним исходима на овој дионици, кад су и дјеца била међу жртвама.

  • На овом дијелу пута, од моста на Ћехотини па до Термоелектране, има више црних тачака. Прва је управо ту у непосредној близини моста, друга на раскрсници према „Вектри Јакић“, док је трећа и четврта црна тачка на раскрсници према насељу Комини и на дјелу пута код Термоелектране, казао нам је привредник Славиша Свркота, који живи и ради у непосредној близини раскрснице према насељу Комини.

Свркота каже да је тешко пребројати удесе на овом правцу у последњих двадесет година, а стиче да и полицијска контрола у доброј мјери није могућа због услова на путу.

Извршни директор еколошког друштва „Брезница“ Милорад Митровић наводи и да је један од проблема то што тешка механизација Рудника угља користи дио овог магистралног пута за транспорт угља до Термоелектране, испуштајући често на коловоз уља и друге супстанце. Истиче да је то проблем и након што је саграђена заобилазница јер камиони и даље  излазе на магистрални пут и то управо код моста на Ћехотини и код Термоелктране, што треба елиминисати.

Митровић наводи да руднички камиони из копова износе на пут и блато, што све негативно утиче на безбједност у саобраћају али и на чистоћу у граду. У прошлој години на поменутој саобраћајници било је мање удеса јер је дужи временски период била затворена граница између Србије и Црне Горе, па се саобраћај није одвијао из правца Пријепоља.

За предсједника МЗ Забрђе Драгана Лучића велики број саобраћајних незгода проистиче и из повећане фреквенције саобраћаја, након изградње новог пута Жабљак-Шавник, те треба размишљати о новој заобилазници.

 

ОДГОВОРИ

Унеси коментар!
Please enter your name here