Министарство просвете сваке године расписује конкурс за упис ученика у средње школе, па у складу са тим Министарство доноси одлуку о времену трајања уписа. За ову школску годину још увијек није одређен датум када упис почиње, али пратећи досадашњу праксу претпостављамо да ће бити у питању крај јуна.
Средња стручна школа је своју уписну политику планирала пратећи са једне стране потребе тржишта рада и са друге стране потребе и интересовања ученика. Чињеница је да су жеље ученика у складу са захтјевима тржишта, те из тог разлога није било тешко извршити избор нових смјерова. Истовремено, школа је задржала већину старих, традиционалних смјерова по којима је деценијама уназад била препозната. Самим тим нико од наставног кадра неће имати проблема да задржи норму, а када су у питању општеобразовни предмети предавачима је свеједно у ком образовном програму изводе наставу. Управа школе је пратила могућност стручне заступљености на свим новим смјеровима и тек након што је све идеје и предлоге стручних актива брижљиво размотрила, упутила је Министарству просвете свој предлог.
Број ученика који завршавају основну школу није већи од досадашњег, те смо код нових образовних програма предложили комбинацију смјерова истог или сличног образовног профила. Вјерујемо да ће на појединим смјеровима број заинтересованих ученика бити већи од траженог, али на овај начин се даје шанса најбољим ученицима и њихов досадашњи рад награђује.
Министарство просвете сваке године расписује конкурс за упис ученика у средње школе, па у складу са тим Министарство доноси одлуку о времену трајања уписа. За ову школску годину још увијек није одређен датум када упис почиње, али пратећи досадашњу праксу претпостављамо да ће бити у питању крај јуна.
Средња стручна школа је своју уписну политику планирала пратећи са једне стране потребе тржишта рада и са друге стране потребе и интересовања ученика. Чињеница је да су жеље ученика у складу са захтјевима тржишта, те из тог разлога није било тешко извршити избор нових смјерова. Истовремено, школа је задржала већину старих, традиционалних смјерова по којима је деценијама уназад била препозната. Самим тим нико од наставног кадра неће имати проблема да задржи норму, а када су у питању општеобразовни предмети предавачима је свеједно у ком образовном програму изводе наставу. Управа школе је пратила могућност стручне заступљености на свим новим смјеровима и тек након што је све идеје и предлоге стручних актива брижљиво размотрила, упутила је Министарству просвете свој предлог.
Број ученика који завршавају основну школу није већи од досадашњег, те смо код нових образовних програма предложили комбинацију смјерова истог или сличног образовног профила. Вјерујемо да ће на појединим смјеровима број заинтересованих ученика бити већи од траженог, али на овај начин се даје шанса најбољим ученицима и њихов досадашњи рад награђује.